Губка лука або Dakface в казах

Звісно, кожен знає, що найулюбленіша активність дівчат полягає в тому, щоб фотографувати себе з запаленими губками. Ця тенденція вже стала настільки міцно встановленою в повсякденному житті, що запалені губки навіть отримали популярну назву - Duckface (смак обличчя). На початку першого місяця ми попросили гарну половину, щоб занурити губки і думати про те, чи краще це - з або без «дуків»?

2. Інкара

до На момент зйомки мої губи якось мимовільно виступають, тому, звичайно, у мене є багато фотографій з качкою. Я повинен зробити щось про це, тому що мої старі друзі завжди роблять задоволення від мене.

р.

3. тигрим

- Я люблю фотографувати губи, гнали, і я думаю, що це дуже добре підходить. Ми любимо ваші фотографії.

р.

4. У Айнур

- Я думаю, що ці фотографії смішні, і дівчата, які ненависають губки, хоча б stupid. Хоча я визнати, що іноді я фотографую з качкою.

5. Умань Леся

- Я маю дуже негативне ставлення до «дуків». Я більше рибалки.

6. Серіна

до Він виглядає смішно і приступно одночасно. Я не знаю, куди прийшли. Але, з іншого боку, дивлячись на те, як поводити губки.

7. Маліка

- Щодня я фотографую себе з качкою і нічого іншого! Я кладу близько 1 фото з 40 на мережі, вони проходять суворий вибір. Маліка продовжує фотографувати себе в дзеркалі.

540580

8. Аруб

- Я ніколи не спробував фотографувати качку до, але я вирішив дати його спробувати. І що, в принципі, смішний, ви можете написати свої губки для сміхання.

Р

9. асель

- Я не люблю фотографії, і я не збираю фотографії, як це. Однак я не буду судити всіх, хто не буде фотографуватися, як він хоче.

10. elja

- Я фотографую по-різному, тому іноді ви можете зобразити «дупа». Є багато інших способів виглядати красиво на фото. Я сподіваюся, що мій коли-небудь переповнений подруга розуміє, що теж.

11. elmira

до Все залежить від настрою. Взагалі я не люблю поводити губи, але іноді можна фокусувати разом з друзями. Це правда, то друзі жарт, але це смішно.

12. Марія