Майамі на мобільних пристроях.

Підбір буде фото.

Привіт! Моє ім’я Олега, я 28 років. Я вирішив поділитися тематичним вибором фотографій, знятих на мобільний телефон. Я зацікавила фотографію близько трьох років. Я фотографую власні і інші дзеркала, милбокси, при необхідності. Я погоджуюсь з вами, що найкраща камера є однією з вас. У моєму випадку це моя камера телефону, яку я не даю.
Я завжди намагався захопити всі цікаві речі, які я бачив навколо мене. З появою хороших камер в телефонах, результати все частіше радують око. Я використовую iPhone 4/4s для останньої пари років. Я люблю роботу з фокусом, «швидкістю», хорошим для камери стільникового телефону гострістю і перенесенням кольорів. Я використовую Instagram як платформа, щоб показати мої фотографії та побачити роботу інших людей. Я не люблю фільтри Instagram, і я використовувати два додатки для обробки їх, Snapseed і Picfx. Перший в основному редагує яскравість, насиченість, контрастність, кольори і різкість, випрямляє горизонт, другий накладає текстури. Багато людей помітили, що більшість моїх фото в певному стилі. Я люблю стилізацію під старими фотографіями (шотами, шарами, шумом, відтінками або іноді перенасиченими кольорами), імітацією малюнка. Це як я хочу висловити те, що я бачив навколо мене.