Як я фотографував яхту Абрамовича

У нас є ще одне видання щорічного шоу «Яхт російської олігарху, що входить до порту Нью-Йорк». Ця акція потрапляє в всі новини і газети, а звичайні американці дивуються на безмодних розмірах суден російських майстрів. І це незважаючи на те, що досить важко здивувати американців з яхтами. Минулого року Нью-Йорки були затримані горілкою, царем Шефлером, яхтою якого було змочено на круїзному поході міста навпроти літака Intrepid, так як він не вписався в будь-яку точку. Це був перший в історії міста. Цього року став поворотом Романа Аркадиевича, який попливав на найбільшу яхту світу. Вона змочена, звичайно, там, тільки з іншого боку причалу, щоб бути максимально закритим від сторонніх очей. Цей факт не заважав мене від відвідування паркомісця, віддзеркаливши його практично з усіх сторін, і навіть маючи маленький чат з екіпажем на борту. Все для замовлення.
39 фото через samsebeskazal

р.

2,2 км Коли я прибув на сцені, я бачив цю картину. Яхта була змочена на правій стороні 90-го стовпа, а для його перегляду був доступний тільки одне місце на 92-му. Решта терміналу забору і охороняється. Я був не природно задоволений цим поглядом і почав шукати варіанти.