Перший ремонт в моєму житті своїми руками. . й

Нова квартира, як ви знаєте, завжди геморої. Якщо це ваш перший раз у вашому житті. Спочатку ви відчуваєте себе високою, але потім ви починаєте розмаїття про упаковані речі, горщики на підлозі, плити ...

І все почалося з чайником бош.
Ось 11. Плетемо на сумці штукатурки, це фото смоктати трохи ...

Перше, що я вирішив зробити, щоб чистити кухню. Я сам дизайнер великої рогатої худоби, але там було те, що я практикував по ремонту трохи, я половив щось, але насправді я мав вчитися все знову.
На жаль, коли я вирішив зробити цей вибір фото, ремонт вже почався. Перед тим, що все було просто - живлення і просте розетка в середині кухні для облицювання плити і що завгодно. Погана раковина з незручним краном. Зелені паперові шпалери на стінах (вони можна побачити на фото). В цілому квартира не погана.
І йдуть... Звісно, шпалери спочатку роздягалися. Виявляється, для того щоб видалити паперові шпалери добре, потрібно замочити їх. Не знаю: Але все ще не відійшлося відразу - тоді я все ж розірвав.
Друга частина, найбільш сподобалося - кидати пучок стіни : Я сподобалося це так багато! Я хотів зробити весь будинок : Завдання було зробити проводку на стіні під гніздами. Будинок панелюється, несучі стіни міцні. Три борс. Я зробив два розетки під чайником, два розетки над робочою зоною і + світловий вимикач над ним, проводка під варильною кімнатою і духовкою. Потім я прийшов з виходом на балкон, і зробіть розетки над шафами (для витяжок, радіоантени і радіоенергетики). Я ще не купив радіо, тому це не на фото. У будинку (10 штук для 250 :)

Плитка пішла ) Немає великої ціни потім ... 1 плитка - 980 рублів коштує. Черевики. Перед тим як вибрати його – обходити ковтання магазинів ... Але мені сподобалося це. Я взяв його без запасу, дорогою.
Найцікавіше в наклейках плитка є зробити отвори під розетками ) Ретельно по контуру отворів, виконаних і об'ємів. В принципі виявилося дуже добре.