Ландшафтний салон AUDI S4

Коли я фотографував, я не хочу розміщувати їх. Без фотошопу, горизонтів застигається і т.д. Але суть процесу буде чітким.
34 фотографії

Салон Рекаро – це не перша свіжість.
Це свого роду матеріал салону зшитий.

Зніміть стару шкіру, позначте центральну смужку.

Р

Далі пропустили момент витягування візерунка. Для цього використовується стандартна шкіра, в центрі сидіння були зроблені нові візерунки.

Отримати шкіру.

Поколюємо готові візерунки, потім зрізаємо.

, Україна

Готові візерунки добре приклеюються до піни.

трохи

Тепер вся справа повинна вирізати. Ми завершуємо такі красиві деталі.

р.

Найголовніший момент пошиття. На жаль, не існує фото швейного процесу (відносяться фото проміжних етапів).

р.

Після обробки з пошиттям ми отримуємо готову шкіру, вона залишається носити її (не менш відповідально, ніж пошиття її від неї).

Приклеюємо краї і закріплюємо їх залізними кільцями.

Далі ми проводимо термообробку з феном і парогенератором (це зроблено так, щоб шкіра чудово вписалася і сидить на латексі!)

Р

У нас є вихід.

Натюрморт

р.

Заднє сидіння все. Тепер повторюємо те ж саме з передніми сидіннями.

р.

Далі ми маємо стелю. Стеля була в жахливому стані (найбільш загнута) Він повинен бути з епоксидом (для збереження форми).

Позбутися від всіх бамп.

950883.

Тут ми виступаємо таким же чином, як і з сидінням, робимо візерунки для стельового шиття.

р.

Тут, фітинги

Покладіть клей на стелю і матеріал.

Він є.

Наступний етап складання і стовбура.

Фальшива підлога.

, Україна

Ми обмотуємо килим.

Почати збір стелі. Так як машина не нова і люка була ремонтована (для розтягування завіси необхідно зняти і розбирати люка) на перший день складання було багато сексу з люком... Наступного дня він назвав розбирання і взяв використовується в робочому стані на 1500 рублів і зібрав одну з двох (добро змащуючи всі механізми).

Ось ще одна картина того, що бстард. Механізм відкриття.

Він.