544
Фотоконкурс Національної географічної фотографії 2013
30 листопада у Національному географічному енді відбудеться прийом робіт на черговий щорічний фотоконкурс. Переможець конкурсу буде оголошено в грудні 2013 року, а в Національному географічному просторі будуть опубліковані провідні роботи у сфері гуманітарних, тварин та природи.
1,1 км Я фотографував цей фокс під час прогулянки по лісу, де я регулярно відвідує в пошуках красивих пейзажів.
2. Спіраль. Фото було взято в Амстердам, Нідерланди.
3. У
Перший ранковий поїзд їде над підйомним залізничним містом Місіма в Фукушіма, Японія.
18526934
4. У Зелена морська черепаха від берега Тикехау Атолл в Туамоту архіпелагу, Французька Полінезія
5. Умань Дерево коронки біля єврейського музею в Берліні, Німеччина
6. Жнівень У Санаго-Юонгському рятувальному центрі Камерун проходить реабілітація дітей-сиріт
7. Мантиси в Кахраманмаш, Туреччина.
8. У Я фотографував цей неймовірний захід сонця, як я повернувся додому з роботи в Меномоні, Вісконсін, США.
9. Навігація Наш дворічний син грає з собакою в м. Брисон, Каліфорнія, США
р.
10. Омохара не тільки географічне перетину Омотессандро і Харажуку, але й суміш різних стилів, сучасних і традиційних культур.
11. Величезні трави двосонного пана Гранд Тетон Національний парк в м. Вайомінг, США
4271673
12. У роті гігантського моря зняти з берега Тикехау Атолл в Таумоту архіпелаго, Французька Полінезія.
13.00 р. Табір на гірському масиві Cordillera Huayhuas, Перу. Довгий вплив пострілу.
14. дельфін купує в океані з островів каналу, Каліфорнія.
15.00 р. Stranger грає чаші на північному острові Страдброке, Квінсленд, Австралія
3250Р. 3700Р.
16.00 р. Нейл крокодил атакує сірий травень. Маса Mara Reserve, Кенія
85319734
17.00 р. Thunderstorm над озером Орта, Італія
18 років Морська голка з берега Тикехау Атолл в Туамоту архіпелагу, Французька Полінезія
19. Веселка над Гімаласом. Фото було взято в с. Хангсар, Непал