Самозахист.

Добрий день, дорогі японські! Сьогодні я хочу розповісти про самозахист. Більшість і частіше, є гарантії, такі як: «Вибачте його в голові, якщо немає камер, і сьогодні я хочу поговорити про те, що можна зробити і що буде з вами. Я не юриста за навчання. Тому мої слова не є остаточним екземпляром, і ця стаття має мету початкового знайомства з законом і подальшим незалежним дослідженням! У цій статті я навмисно поговорю тільки про травматичну зброю, так як навіть незважаючи на травматичну зброю, але кількість одиниць зброї на руках стабільно зростає, на жаль, з загальним правовим нелітством. Я спробую підвищити юридичні питання «Що?» Як? Де? Коли? Що робити? ?

Так, я не збираю вас, і даваюся. Почнемо з «загрозом»?
Залежно від обставин справи будь-який з перерахованих статей Кримінального кодексу може бути застосований до Вас.
Стаття 105 "Мурдер"
вул. 107. Мурдер, який вчинив у стані впливу
108 Мердер. вчинені при перевищенні лімітів необхідного захисту. або в надлишок заходів, необхідних для затримання особи, яка скоєна злочином
Стаття 109 Загибель за недбалістю
вул. 111 навмисне зараження серйозної шкоди здоров'ю
вул. 112 навмисне зараження середньої тяжкості шкоди здоров'ю
ст. 113 Серійна або помірна тяжкість травми здоров'я в стані впливу
ст. 114 Зловживання серйозною або помірною вагою до здоров'я, якщо межі необхідного самозахисту перевищені, або якщо заходи, необхідні для затримання особи, які вчинили злочин, перевищені
213 Хооліганізм

Коли і як використовувати травматичну зброю