Літаючі собаки Райан Білий

Любитель вихованців з Англії Райан Білий любив подивитися, як веселий її собака виглядає в стрибку. Я взяв один, два. А потім вона створила цілу серію картинок, які вона потім обробляється в Photoshop. У цих фотографіях собаки виглядають як вони літають.

Corgi, прізвища Scampi в стрибку в парку королева в Брайтоні, Великобританія

Dalmatian прізвисько Charlie plays з rhodesian gogeback enzie на lansing пляж в Brighton, Англія

р.

Джек Рассел Terrier прізвища Artie в стрибку на Станмер Парк у Брайтоні, Великобританія

Джек Рассел Terrier прізвища Artie в стрибку на Станмер Парк у Брайтоні, Великобританія

- відео

Джек Рассел Terrier прізвисько Pip в Brighton, Великобританія

Джек Рассел Terrier Omnid Sid грає Frisbee на Brighton Beach, Великобританія

Я фотографую собаки протягом п'яти років, але коли я бачу, як щасливі тварини в стрибках, я щасливий. Я хочу показати людей, які дійсно щасливі домашні тварини.

Колі прізвище Pandy catches the ball in Brighton, Великобританія

р.

Австралійка вівчарка собака названа Самими стрибками на фермі Міла Дуба в Брайтоні, Великобританія.

Пуга названа Боо в стрибці на пляжі в Північногір'ї, Великобританія

Picture of the boxer прізвища Bell на Hove Beach in Brighton, Англія

Райан вважає найкращою картиною її собаки Чарлі. вона дуже горда її собаки, і вважає, що захоплюючи моменти стрибків, незвичайних ситуацій, вона створює своєрідну пам'ятку до героїчної поведінки. Наприклад, фотографа захоплюється тим, як добре Чарлі може стрибати через кулі для кулі.

Персоналоршир Булл Тер'єр в Долині судноплавних

, Україна

Персоналоршир Булл Тер'єр в Долині судноплавних

У своїй роботі Райан використовує спеціальну техніку для поліпшення якості зйомки, потім обробляє фотографії. Взявши серію картинок в русі, вона поєднує в собі стопу і на одному фото нібито три або чотири собаки, але насправді це одна, але в різних позах.

р.